INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

Sharifah Zarina Pilih Apek??


BUAT peminat Khairul Fahmi Che Mat yang lebih dikenali sebagai Apek, mesti anda tertanya-tanya apa maksud di sebalik tajuk artikel ini.

Hah! Rasanya ramai yang sedia maklum klip video "Memandang Awan", lagu dendangan Sharifah Zarina, menampilkan Apek sebagai heronya.

"Saya memilih Khairul Fahmi dan juga Sharifah Aleya sebagai teraju utama klip video ini kerana saya rasakan mereka berdua mempunyai 'chemistry' dan cukup 'sporting'," ujar Sharifah Zarina ketika ditemui semasa Majlis Pelancaran Buku Panduan Jalan-Jalan Cari Makan bersama Maria Tunku Sabri baru-baru ini.

"Sebenarnya Sharifah Shahira yang mencadangkan kepada saya untuk mengambil Apek dijadikan pelakon dalam video klip saya. Pertama kali berjumpa dengannya saya sangat terkejut kerana dia mempunyai bakat berlakon dan cukup merendah diri. Dia juga seorang yang peramah dan saya senang bekerja dengan dia."

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response