INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

"Perceraian Ini Satu Kesilapan..." - Datuk Aziz Sattar


PELAKON veteran, Datuk Aziz Sattar, 87, bakal menikahi kembali bekas isterinya, Hashimah Delan, 54, selepas pasangan ini dilaporkan bercerai pada 3 Mac lalu.

“Insya-Allah, kami akan nikah semula dalam masa seminggu dua ini. Bukan sengaja mahu menangguhkan perkara yang baik, cuma kebetulan saya sibuk menjalani penggambaran dan juga dimasukkan ke hospital kerana kurang sihat," ujarnya yang dipetik dari portal berita BH Online.

Sebelum ini, Aziz seakan mengelak apabila ditanya mengenai berita perpisahan mereka, selain memberikan kenyataan yang seakan menafikan cerita terbabit.

“Saya tak mahu apabila terlalu bercerita soal perceraian, ada orang yang akan mengambil kesempatan. Maksud saya, ada pihak lain nanti yang akan cuba memecah-belahkan lagi hubungan kami dengan cara menghasut.

“Terus terang saya akui perceraian ini adalah satu kesilapan. Pada masa itu, fikiran dan perasaan saya tidak tenang kerana berlaku perselisihan faham kecil antara kami. Lagipun pada masa itu saya penat dan baru pulang dari Kuantan, Pahang, pada sebelah tengah hari. Apabila berlaku perselisihan faham, tiba-tiba terkeluar lafaz cerai," ujarnya mengharapkan yang terbaik menerusi peluang kedua yang diberikan itu.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response