INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

Shah Rukh Khan Tertekan...


GENRE romantik mungkin sudah sebati dengan dirinya semenjak bergiat dalam dunia lakonan selama lebih dari dua dekad, namun Shahrukh Khan mengakui bahawa dirinya sudah berasa tertekan dengan gelaran 'Raja Romantik' yang diberi ramai.

"Label tersebut sudah mula berikan tekanan terhadap saya. Saya hanya gemar membuat filem bergenre romantik dan tidak mahu dilabel. Saya rasakan diri saya sebagai seorang lelaki yang bersahaja. Saya percaya saya mempunyai bakat untuk filem sedemikian dan telah berikan sumbangan dalam filem romantik semenjak terlibat bersama Yashji," ujar beliau kepada Times of India.

Walaupun tidak berapa gemar dilabel sedemikian, pelakon berumur 47 tahun itu memberitahu bahawa beliau juga tidak berani membuat filem bergenre fiksyen sains buat kali kedua setelah mencuba dengan "Ra One", iaitu sebuah filem arahan Anubhav Sinha.

"Saya berasa takut untuk membuat filem fiksyen sains sekarang kerana kosnya yang sangat tinggi dan memerlukan banyak kerja keras. Tetapi saya akan cuba melaksanakan apa yang saya mulakan apabila saya ada skrip di kepala. Saya tak akan berputus asa," katanya ketika majlis promosi filem Yash Chopra yang berjudul "Jab Tak Hai Jaan."

Selain dirinya sendiri, filem "Jab Tak Hai Jaan" itu turut dibintangi oleh Katrina Kaif dan Anushka Sharma dan bakal menemui penonton pada 13 November ini.

Dalam hal lainnya pula, Khan turut meluangkan masanya untuk menyiapkan sebuah autobiografi yang sedang dinanti-nantikan. Autobiografi yang diberi nama "Twenty Years in a Decade" itu menceritakan perjalanan hidupnya sebagai seorang pelakon yang bermula dari penglibatannya dalam televisyen pada tahun 1998 menerusi rancangan "Fauji" dan "Circus".

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response