INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

Rosakkan Majlis Perkahwinan Orang... Penjelasan Mamat Sepah!


GOSIPNYA baru-baru ini mengenai kisah ‘attitude’ yang dikatakan telah merosakkan aturcara sebuah majlis perkahwinan kenalannya. Kini kami mendapatkan kesahihan dari tuan empunya badan sendiri tidak lain tidak bukan Mamat, yang ditemui sempena promosi siri jelajah filem ‘Sepah The Movie.’

“Macam ni lah sebenarnya yang kena calit itu adalah abang ipar saya dan juga sepupu saya. Benda ini dah berlaku setahun yang lepas dan ini hanyalah melibatkan ahli keluarga saya sahaja bukan orang luar. Tiada apa yang perlu diisukan lagi, saya pun tahu apa yang perlu saya lakukan dan apa yang tidak patut saya lakukan,”jelas Mamat.

Selain itu, gosip yang timbul bahawa dia dengan selambanya menunggang motosikalnya masuk ke dalam kawasan orang berniaga tanpa menghiraukan kesibukan di kawasan tersebut, dan sehinggakan nyaris dibelasah. Sekali lagi GUA mendapatkan kenyataannya:

‘Saya akui ‘superbike’ itu memang milik saya, tetapi apa yang disampaikan itu tidak benar sama sekali yang mengatakan saya masuk ke kawasan orang berniaga dan ‘park’ dekat situ memang tidak benar sama sekali.”

Pesan Mamat kepada orang yang membuat cerita ini:

‘Sudah-sudahlah membuat cerita tak betul kalau saya buat saya boleh mengaku masalahnya benda itu semua tak betul dan saya tak buat seperti apa yang dihebohkan,” ujarnya mengakhiri perbualan.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response