INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

SHAHEIZY SAM SASAR KAHWIN TAHUN 2004


KELIBAT pelakon terkenal, Shaheizy Sam sejak kebelakangan ini jarang muncul di layar perak tidak seperti tahun lepas di mana wajahnya sentiasa menghiasi filem-filem tempatan.

Sam menyatakan memang dia sengaja mengambil cuti yang panjang untuk merehatkan dirinya buat sementara.

“Saya memang ambil cuti untuk berehat dan kalau terlalu kerap muncul di layar perak pun peminat akan bosan juga,” katanya ketika ditemui semasa Majlis Mega Raya dan Pelancaran MySeniman di Pusat Dagangan Dunia Putra, semalam.

Selain itu, pelakon yang pernah meraih Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian (ABPBH) 2010 itu juga sudah menetapkan sasaran untuk mendirikan rumah tangga seawal-awalnya dalam tempoh dua tahun lagi.

Dia ditanya demikian memandangkan pelakon seangkatan dengannya, Farid Kamil sudah pun mengikat tali pertunangan dengan Diana Danielle awal bulan ini.

“Saya meletakkan sasar (tarikh) kahwin seawal-awalnya dua tahun lagi ketika saya berumur 32 tahun dan selewat-lewatnya sehingga ke akhir hayat," katanya.

“Tunggu saja dan doakan yang terbaik buat saya,” katanya yang juga merupakan adik kepada pelakon Zizie Ezette.

Sam atau nama sebenarnya, Shaheizy Sam Abdul Samad, 30, hanya tersenyum memberi 1001 persoalan ketika ditanya Sinar Harian Online sama ada dia sudah mempunyai kekasih hati.

Dalam diam-diam merehatkan diri, Sam sudah menubuhkan syarikat produksinya sendiri yang diberi nama Cats and Kids Entertainment.

“Ini merupakan syarikat produksi saya sendiri dan bukan dikongsi bersama kakak saya, Zizie yang turut mempunyai syarikat produksinya sendiri, 2121 Vision Pictures.

“Drama pertama menerusi syarikat milik saya ini akan dikeluarkan hujung tahun ini atau awal tahun depan,” katanya.

Sam turut menyatakan dia sudah kehilangan berat badan sebanyak 10 kilogram sejak bulan Ramadan lalu.

“Berat badan saya kini 62 kilogram dan saya merupakan individu yang cepat naik dan cepat turun berat badannya,” katanya.

Ketika ditanya rahsia, Sam berkata, dia hanya menjaga pemakanannya dengan mengurangkan pengambilan makanan berkarbohidrat.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response