INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

NING BAIZURA TARIK DIRI DARI PERSEMBAHAN MINUMAN KERAS


INDUSTRI muzik tempatan sekarang ini kecoh dengan penyanyi wanita popular, Mizz Nina yang dikritik teruk kerana bakal membuat persembahan sempena Guinness Arthur's Day bersama Ning Baizura.


Dipetik daripada laman Mynewshub, namun Ning menerusi laman rasminya, ning-baizura.com, telah menjelaskan bahawa dia langsung tidak tahu dia akan terlibat dalam persembahan Guinness Arthur's Day, kerana dia pada mulanya ditempah oleh Pihak Pengurusan Souled Out untuk mengadakan persembahan pada 28 September depan dan bukannya ditempah dari pihak Guinness Anchor Berhad (GAB).

"Dengan maklumnya, kami ingin menegaskan bahawa, Ning tidak ada sebarang kaitan dengan pihak pengurusan GAB," tulis Ning di laman rasminya.

Tambah Ning lagi, pihak GAB telah menggunakan wajahnya untuk dijadikan sebagai poster promosi acara tersebut tanpa pengetahuan dan izinnya.

Oleh itu, Ning telah menarik diri dari sebarang acara yang diuruskan oleh pihak Souled Out di Mont Kiara.

"Kami ingin memaklumkan kepada semua pihak bahawa Ning Baizura telah menarik diri daripada persembahan di Souled Out yang bertarikh pada 28 September 2012."

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response