INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

JOSEPH GORDON-LEVITT TAK SUKA POPULARITI!

BAKAT dan paras rupa yang ada padanya sehingga menjadi pujaan ramai bukanlah segala-galanya buat Joseph Gordon-Levitt kerana baru-baru ini beliau membuahkan rasa benci terhadap populariti seorang selebriti.

Menurut bintang filem "Inception" dan "500 Days of Summer" itu, beliau tidak selesa dengan layanan yang diberikan orang ramai setelah namanya meningkat naik.

"Saya tak suka dengan pengiktirafan sedemikian. Hanya kerana seseorang itu berada di kaca mata televisyen, dia diletakkan dalam tahap yang berlainan dengan orang biasa. Bagi saya, pandangan sedemikian sangat berat sebelah dan tidak sihat," ujar beliau kepada Contactmusic.

"Kini, saya sudah boleh bezakan mereka yang berkata 'Saya sudah menonton "Inception" dan ianya bermakna buat saya" dan 'Oh, awak sudah terkenal, jadi adakah anda juga mengenali selebriti itu?'"

Joseph menambah, bahawa beliau ingin dinilai dari segi kerjanya dengan membikin sebuah filem arahan sulungnya yang bertajuk "Don Jon's Addiction", iaitu sebuah filem komedi hitam tentang seorang lelaki kontemporari berpewatakan Don Juan yang cuba mengubah dirinya. Filem tersebut bakal diriliskan pada tahun 2013.

Beliau memasang sebuah impian untuk menjadi seorang pengarah sebaik Christopher Nolan yang mengarah filem "The Dark Knight Rises", iaitu sebuah filem yang turut dibintangi beliau sendiri.

"Saya sangat mengagumi kerja beliau semenjak menonton salah satu filem beliau, "Memento" yang turut dicalonkan di dalam Festival Filem Sundance."

Walaupun dikatakan sukar, namun Joseph sudah bersedia untuk mengarah setelah memerhatikan kerja Rian Johnson, Christopher Nolan dan Steven Spielberg yang pernah bekerjasama dengan beliau sebelum ini.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response