INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

PELIK!! KAITLYN LEEB - WANITA DENGAN 3 PAYUDARA??!


DALAM gerombolan manusia dengan pelbagai kostum pelik di Comic Con 2012, semua mata tertumpu kepada seseorang; Kaitlyn Leeb muncul dengan penampilan yang seksi dan mempesonakan. Opss tunggu sebentar, dia mempunyai 3 payudara?

Leeb muncul di temasya tahunan yang diadakan di San Diego Convention Center, California itu untuk promosi filem lakonannya. Model dan pelakon yang berpengkalan di Toronto itu membintangi remake filem "Total Recall" sebagai 'wanita penggoda' disamping Colin Farrell, Kate Beckinsale dan Jessica Biel.

Peminat-peminat Schwarzenegger akan terkenang kembali naratif asal filem itu dengan penampilan seorang pelacur dengan 3 payudara.


Jangan teruja sangat... Semua gambar yang anda lihat adalah PALSU!


"Ada yang bertanyakan adakah saya melakukan pembedahan plastik untuk yang ketiga?,” Leeb memberitahu wartawan. “Semua ini hanya gimmik promosi filem Total Recall -Remake, saya hanya manusia biasa dengan payudara yang sempurna."

Leeb, berdarah kacukan China dan Irish telah menjadi model kepada beberapa produk dan pernah memenangi pertandingan ratu cantik Miss CHIN Bikini di Toronto dalam tahun 2009.



Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response