INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

FOTO CIUMAN ADIPATI DOLKEN & BEKAS KEKASIH TERSEBAR DI INTERNET!!


BARU-BARU ini telah tersebar gambar 'mesra' bintang sinetron Indonesia, Adipati Dolken bersama bekas kekasihnya, Chika Kinsky.

Menurut laporan daripada Wowkeren, dalam salah satu gambar tersebut memperlihatkan Adipati dan Chika sedang berciuman di kolam renang.

Aktor yang pernah dikatakan mempunyai hubungan dengan Nikita Willy itu mengakui bahawa itu adalah gambarnya ketika bercinta dengan Chika.

"Biasalah anak muda. Gambar itu gambar tiga tahun lalu, ketika saya sedang bercinta dengan dia," kata Adipati yang mula terkenal setelah membintangi sinetron "Kepompong".


Dalam pada itu, bekas kekasih Adipati, Chika nyata menyesal dan kecewa gara-gara gambar 'mesranya' bersama bekas teman lelakinya itu tersebar luas di Internet.

"Saya malu dengan keluarga dan rakan saya. Saya akui ia adalah kesalahan saya juga," kata Chika.


Pada masa sama Chika memberitahu dia tidak mahu memanjangkan lagi perkara ini dan jika ia berlarutan dia tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakkan undang-undang.

"Kalau masalah ini masih berlarutan, saya akan bawa kepada pengetahuan pihak polis. Ini kan kesalahan kami berdua," katanya.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response