INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

SAMI BUDDHA BANTU ANGELINA JOLIE & BRAD PITT PILIH TARIKH KAHWIN


ANGELINA Jolie yang bakal mendirikan rumah tangga dengan pasangannya Brad Pitt telah meminta bantuan sami Buddha untuk memilih tarikh perkahwinan yang sesuai.

Menurut sumber, aktres berusia 37 tahun itu yang dikhabarkan akan berkahwin pada Ogos ini menggunakan khidmat sami tersebut dengan bantuan 'spiritual' agar tarikh perkahwinannya itu benar-benar menjadi tanpa sebarang penceraian di masa akan datang.

"Angelina benar-benar mengharapkan sebuah kebahagiaan yang berpanjangan dan kerana itu dia meminta bantuan sami Buddha untuk mendapatkan tarikh yang paling sesuai.

"Bagaimanapun ia bukanlah satu perkara baru untuknya kerana sebelum ini dia sering menggunakan khidmat sami itu dalam mencari tarikh sesuai mengikut kalendar Budha setiap kali ingin membuat rawatan doktor atau merancang untuk sesebuah percutian keluarga.

"Malah tarikh pelancaran filem-filemnya juga juga berdasarkan bantuan kalendar daripada agama tersebut," kata sumber kepada Contactmusic.

Sementara itu, menurut rakan-rakan terdekat, Brad tidak kisah dengan pemilihan tarikh yang dibuat kekasihnya itu dan tidak tergesa-gesa untuk berkahwin.

"Brad membiarkan hal-hal pemilihan tarikh diuruskan Angelina. Memandangkan mereka sudah hidup lapan tahun bersama, dia tidak tergesa-gesa dalam perancangan perkahwinannya itu," tambah sumber tersebut.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response