INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

MAHER ZAIN LIVE KONSERT DI MALAYSIA 16 JUN INI!!


Selepas konsertnya sebelum ini mendapat sambutan yang menggalakkan daripada peminat. Penyanyi yang popular dengan lagu hit "InsyaAllah" akan kembali mengadakan konsertnya di Malaysia pada bulan ini iaitu konsert "Maher Zain 'Forgive Me' Live di Malaysia" yang akan berlangsung di Stadium Merdeka pada 16 Jun ini.

Sejak pelancaran tiket pada 25 April yang lalu, pihak penganjur menyatakan bahawa ia mendapat sambutan yang sangat hebat daripada peminat-peminat Maher Zain yang tidak sabar menanti konsert ini berlangsung.

Konsert yang dibawakan oleh Canon dan dianjurkan oleh Martensia Concerts dan Awakening Records telah menawarkan diskaun sebanyak 20% untuk semua pelajar yang ingin menyaksikan konsert Maher Zain bersempena dengan cuti persekolahan. Pelajar hanya perlu membawa kad pengenalan pelajar semasa membuat pembelian di mana-mana cawangan TicketCharge.

Pada konsert Maher Zain nanti, Irfan makki dan Raef turut akan membuat persembahan sebagai artis undangan.

Sementara itu, Maher Zain dikatakan akan membuat kejutan pada hari konsert tersebut dan akan membuat kemunculan khas sebelum hari konsert tersebut.

Tiket-tiket boleh dibeli di cawangan-cawangan TiketCharge bermula daripada RM78 (tempat duduk bebas), RM138, RM238 (tempat duduk bernombor), dan VIP RM298.

Untuk keterangan lanjut mengenai konsert boleh menghubungi Marctensia di talian 03 20921199 atau layari lama sesawang www.marctensia.com. Untuk tempahan melalui talian, sila hubungi TicketCharge di talian 03 92228811 atau layari laman sesawang www.ticketcharge.com.my.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 comments for "MAHER ZAIN LIVE KONSERT DI MALAYSIA 16 JUN INI!!"