INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

Pengalaman Putus Tunang Ajar Ikhwan Jadi Matang


PENYAMPAI radio Hot FM, Ikhwan meneruskan tradisi berayanya bersama Menteri Besar Terengganu, Dato Seri Ahmad Said pada Hari Raya pertama.

"Keluarga dan tunang tidak memberikan tentangan. Kami rapat kerana rancangan 'Terengganu Kita' dan sering kali berkunjung ke rumahnya," kata Ikhwan.

Selain itu, hos Galaksi ini turut berkongsi cerita yang tahun ini merupakan tahun kedua dirinya bergelar tunangan orang. Bagaimanapun, pada hujung tahun hadapan dia merancang untuk melangsungkan pernikahannya.

"Selepas raya, saya rancang ke Bandung untuk mencari barang-barang kahwin. Mudah-mudahan jodoh saya kesampaian kerana ajal maut di tangan Tuhan dan kita hanya mampu merancang," ujarnya.

Dalam masa yang sama, Ikhwan juga berharap semua yang dirancang berjalan lancar dan dipermudahkan. Ini kerana dia tidak mahu peristiwa pahit tujuh tahun lalu berulang kembali di mana pertunangannya terputus di tengah jalan.

"Saya pernah bertunang pada usia 23 tahun, namun putus di tengah jalan. Tidak dinafikan pengalaman banyak mengajar saya untuk menjadi lebih matang dalam memastikan pertunangan kali ini dapat dijayakan dengan baik."

Jelas Ikhwan lagi, dia bersyukur kerana tunangnya, Natasha Nadia Abd Kahar tidak terlalu mendesak dan begitu memahami kerjayanya sebagai seorang 'public figure'. GUA

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 comments for "Pengalaman Putus Tunang Ajar Ikhwan Jadi Matang"