INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

10 Perbezaan Lucu Antara Lelaki & Perempuan

JIKA kita membahaskan tentang perbezaan antara lelaki & perempuan, perkara tersebut takkan ada penghujungnya. Selain perbezaan fizikal ada banyak lagi perbezaan lain... seperti sikap, bahasa tubuh, dan sebagainya.

Jangan khuatir dengan hal ini kerana perbezaan inilah yang membuatkan lelaki & perempuan saling melengkapi.


Okey, sekarang OSEMMM!! senaraikan 10 perbezaan lucu antara lelaki & wanita yang mungkin selama ini kita tidak sedar... :

1. Ketika menguap, perempuan akan menutup mulut dengan tapak tangan yang terbuka. Tapi lelaki menutup mulut dengan tangan mengepal semasa menguap... itupun kalo diorang nak tutup mulut laaa!

2. Perempuan membuka baju dengan menarik bahagian bahu ke atas, tapi lelaki menarik dari bahagian paling bawah ke atas.

3. Ketika dipanggil, perempuan akan menolehkan wajahnya, tapi lelaki akan memusingkan seluruh tubuh.

4. Perempuan tidak selesa jika tangannya tidak menyentuh sesuatu. Sebab itu biasanya perempuan akan memegang handphone, buku atau tangan seseorang. Lelaki ada kisah pasal tu??

5. Ketika menuruni jalan yang curam, perempuan akan berjalan menyamping ke sini, sedangkan lelaki akan berjalan terkangkang-kangkang.

6. Perempuan akan bercakap secara berkias jika mahu menyebut bahagian sulit. Sedangkan lelaki selamba saja menyebut bila membicarakan soal itu.

7. Ketika berjalan tanpa alas kaki di jalan yang panas, perempuan akan berjingjit dengan hujung kaki, sedangkan lelaki akan menggunakan tumitnya.

8. Perempuan mengepit paha, tapi lelaki mengangkang bila duduk di kerusi.

9. Perempuan akan menutup telinganya dengan satu jari sahaja semasa menutup telinga, sedangkan lelaki akan menutup menggunakan tapak tangan mereka.

10. Bila diminta untuk menunjukkan tangan, lelaki akan menunjukkan telapak tangannya. Sedangkan perempuan lebih suka menunjukkan belakang tangannya.

Camana?? Korang setuju dengan fakta-fakta di atas?? Kalo korang perempuan tapi suka melakukan perkara seperti lelaki, begitu juga sebaliknya oleh lelaki.... baik berwaspada, pasti ada sesuatu yang tak kena!!

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 comments for "10 Perbezaan Lucu Antara Lelaki & Perempuan"