INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

Kehadiran Zara Adelia Saat Teristimewa Dalam Hidup Adi Putra

"PERTAMA kali mendukungnya, saya tidak terkata. Jiwa saya tersentuh. Saya sudah lama menanti kehadirannya. Sukar untuk saya gambarkan perasaan saya. Ia saat yang istimewa, bila menyedari saya kini seorang ayah," cerita Adi Putra, membuka bicara tentang puteri sulungnya Zara Adelia Haadi yang telah diperkenalkan kepada pengikut-pengikut di Twitter pada 24 Oktober lalu.

Kongsinya, perancangan untuk mengambil anak angkat sudah lama dipertimbangkan. Cuma kata putus itu diberikan baru-baru ini. Tidak kisah sama ada anaknya lelaki atau perempuan, dia juga memberitahu namanya datang secara kebetulan. Zara bermaksud puteri, Adelia, keadilan, dan Haadi pula adalah namanya.

"Perubahan pada diri saya semestinya ada. Tidak bermaksud saya tidak matang sebelum ini tetapi cara pemikiran, rasa tanggungjawab, ciri-ciri kebapaan, ia lebih nyata. Kini, saya perlu cergas dari segi mental untuk bekerja kerana 'when I work it's for her'."


Tambah Adi Putra, seperti bapa-bapa lain dia seorang yang 'hands on', menolong menukar lampin Zara yang berusia 18 hari, menyusukannya serta bergilir-gilir dengan isteri menjaganya bila dia bangun pada pukul 3.30 pagi.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response