INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

"Saya & Johan As'ari Putus Cinta??" - Nabila Huda


NAMPAKNYA kontroversi demi kontroversi melanda anak sulung Amy Search, Nabila Huda. Setelah dikritik hebat apabila tampil dengan imej seksi di Anugerah Blokbuster, Nabila dan Johan As’ari pula dikatakan putus cinta kerana mendapat tentangan keluarga Johan.

Walau bagaimanapun, Nabila menafikan sekeras-kerasnya bahawa hubungannya dan Johan telah putus.

“Saya tak faham macam mana orang boleh buat cerita bahawa saya dan Johan putus cinta sedangkan tiada sebarang hubungan pun terjalin antara kami selain hanya kawan baik”, kata Nabila ketika ditemui di sidang media Anugerah Skrin 2012.

Mengenai hubungan mereka mendapat tentangan keluarga Johan, Nabila menyatakan dia sudah lama tidak menemui keluarga Johan.

“Tak logik keluarga Johan tak terima saya kerana saya hanya berkawan dengan Johan. Lagi pun sudah lama saya tidak menemui mereka”, katanya.

Nabila juga menyatakan dia sudah bosan dengan gosip tentang dirinya dengan Johan yang tidak berkesudahan.

“Saya dah bosan dan penat cakap benda yang sama dari dulu. Saya dan Johan hanya kawan baik. Tiada hubungan cinta, tiada perpisahan dan sebagainya”, tambah Nabila.

Sementara itu, pasangan yang sering dilanda kontroversi ini telah terlibat dalam satu kemalangan di Penchala Link ketika dalam perjalanan ke sidang media Anugerah Skrin 2012, di The Royal Bintang Damansara baru-baru ini.

Dengan cuaca hujan dan jalan licin, Nabila dan Johan As’ari buru-buru menuju ke sidang media Anugerah Skrin setelah selesai sesi fotografi di Shah Alam.

“Dalam perjalanan kesini, kami terlibat dalam kemalangan dimana kereta Proton Inspira yang dipandu Johan telah hilang kawalan dan merempuh penghadang jalan”, kata Nabila.

“Alhamdulillah, kami selamat dan tidak mengalami sebarang kecederaan”, tambahnya.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response