INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

Misha Omar Jatuh Hati??


“SEKARANG saya jatuh hati pada dunia lakonan,” katanya selepas ditemui pada sidang media Anugerah Skrin baru-baru ini.

“Saya ada juga mendapat tawaran lakonan, dan sepatutnya dalam minggu ini saya sedang menjalani penggambaran di lokasi, tetapi saya terpaksa menolak kerana kesihatan saya yang tidak mengizinkan saya untuk turun ke lokasi penggambaran,” ujarnya.

Beliau juga tidak menolak sekiranya mendapat tawaran lakonan yang lain pada masa hadapan.

“Saya tidak akan menolak tawaran lain sekiranya tidak ada pertembungan dengan jadual nyanyian saya, kerana nyanyian adalah yang pertama dalam karier saya,”katanya.

Kami juga sempat bertanyakannya mengenai lambakan penyanyi-penyanyi baru yang sedang meningkat naik, dan ini komennya:

“Saya sudah 10 tahun dalam industri, janji ‘keep on going’ saya tidak rasa takut atau bimbang, kerana bagi saya itu adalah salah satu perkembangan yang sihat, dan kita dapat lihat di sini bahawa, sekarang ini cukup senang untuk menjadi artis, cuma kena kreatif, seperti ‘upload’ lagu-lagu tersebut ke ‘youtube’ dan peluang terbuka luas.”

“Kita boleh lihat contoh Yuna, Najwa Latiff, mereka sangat bagus dan kreatif kerana kita boleh lihat kualiti yang ada pada mereka dan dengan kehadiran mereka dapat memeriahkan lagi industri muzik tanah air,”ujarnya kepada kami.

Misha juga yang sepatutnya, melangsungkan perkahwinannya pada tahun ini terpaksa ditangguhkan di atas sebab-sebab tertentu yang tidak dapat dielakkan.

“InsyaAllah, mungkin tahun depan saya kahwin, kita tangguh perkahwinan ini pun untuk kebaikan bersama, saya bagi peluang dan ruang padanya untuk ‘training’ sehinggalah dia tamat. Selepas itu kita tengoklah macam mana nanti,”ujarnya mengakhiri perbualan.

Misha Omar merupakan salah seorang artis yang akan membuat persembahan di malam Anugerah Skrin yang bakal berlangsung pada 9 November depan.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response