INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

RITA RUDAINI ENGGAN BERJUMPA BIRAS, AYU RAUDHAH


DRAMATIS drama terkenal, Rita Rudaini menegaskan kenyataan beliau baru-baru ini memberitahu tidak mahu langsung berjumpa dengan biras yang juga isteri kepada kembar Aidil, Zaquan Adha, Ayu Raudhah.

"Buat apa mahu berjumpa saya dengan anak – anak, kami sudah tiada kaitan untuk bercakap mengenai perkara peribadi. Selepas ini jangan ganggu hidup saya dan anak-anak."

Sebelum ini, satu kenyataan yang dipetik dari Kosmo! baru- baru ini, Rita ada menulis kenyataan berbaur sindiran namun menafikan kenyataan tersebut ditujukan kepada sesiapa.

Menurut kenyataan yang ditulis Rita berbunyi "Baru rasakan bagaimana perasaan terganggu tengah pregnant. Macam itulah orang itu rasa masa pregnant apa yang kau buat dahulu. Allah itu Maha Adil."

Di dalam satu temubual lain bersama Ayu Raudhah mengenai kemelut keluarga mereka yang melanda sekarang Ayu ada menyebut keinginan untuk berjumpa dengan Rita demi menjernihkan keadaan yang dianggap tegang sekarang ekoran kenyataan berbalas di antara Rita dan Adha yang dibuat di Twitter.

Ujar Rita, Twitter meroyan yang ditulis sebelum ini adalah untuk suaminya, Aidil bukan untuk Ayu. "Saya tak faham kenapa mereka pula yang terasa sedangkan saya menulisnya untuk Aidil. Lagipun saya pelik, macam mana dia boleh tahu sedangkan akaun twitter saya khusus untuk peminat bukan untuk mereka meninjau aktviti saya secara rahsia."

Menurut Rita lagi, dia tidak mahu mencari gaduh atau masalah dengan sesiapa, cukuplah masalah yang melanda di antara dia dengan Aidil.

"Saya mahu hidup tenang dengan anak – anak saya selepas ini. Cukuplah segala tohmahan yang dilemparkan. Saya bukan robot."

Sementara itu, kemelut rumah tangga Rita dan Aidil dijangka semakin hangat apabila tuntutan hak penjagaan anak-anak Rita dan Aidil bakal dibicarakan di Mahkamah Tinggi Shah Alam, Selangor pada 25 September ini.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response