INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

CUTI DI PHUKET BERSAMA HANS ISAAC... "ITU KEBETULAN!" - @NEELOFA


DiI PREBIU filem 'Hantu Kapcai' baru-baru ini, kami berkesempatan bertemu Neelofa untuk mengetahui kebenaran di sebalik cerita bahawa dia telah bercuti bersama Hans Isaac di sebuah pulau popular di negara Thailand.

“Terus terang saya katakan, saya bercuti di Phuket manakala Hans di Koh Samui. Dan buat pengetahuan semua, saya bertolak pada hari Ahad dan pulang ke Malaysia pada hari Isnin. Sementara, Hans masih bercuti dan mungkin balik pada Rabu atau Khamis ini.

“Saya pergi pun dengan kawan baik saya setelah penat bekerja dan ingin berehat buat sementara waktu sebelum kembali ke set penggambaran. Tetapi, apabila timbul isu dan balik ke sini, dah berserabut kepala,” ujarnya sambil berseloroh.

Lofa turut menjelaskan bahawa aktor kacak yang membintangi drama, “Kau Terindah”, Nazim Othman turut bercuti ke Phuket tetapi mereka tidak pernah bertemu semasa berada di sana, berikutan mereka ke sana bersama kumpulan masing-masing.

Selain itu, mengenai gambarnya bersama Hans Isaac, Neelofa melihatnya sebagai salah satu cara untuk menjatuhkannya.

“Benda ini berlaku secara kebetulan kerana saya bercuti di negara yang sama dengan Hans. Kalau betullah, baik saya 'upload' terus gambar saya dengan dia semasa berada di sana.” ujarnya.

Mengenai perkembangan terbarunya, Neelofa akan membintangi filem arahan Osman Ali yang berjudul 'Pilot Café' dan akan memulakan penggambaran sekitar Oktober ini.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response