INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

RAZA AZMI BERCERAI DENGAN JALANI SIDEK KERANA ROSLIN HASHIM??


Raja Azmi yang sebelum ini pernah dituduh berkhalwat dengan Roslin Hashim nampaknya bakal bercerai dengan suaminya, Jalani Sidek yang juga bekas pemain badminton negara.. Walaupun Raja Azmi didapati tidak bersalah didalam kes khalwat itu namun demi menjaga nama baik suaminya dia akan menfailkan penceraian hari ini..

Menurut Raja Azmi, dia tidak sanggup melihat Jalani Sidek dituduh dan dihina sebagai dayus.. Jadi jalan terbaik buat mereka berdua adalah bercerai dengan cara baik.

“Selepas difikirkan masak-masak, hanya perceraian jalan terakhir untuk membersihkan nama suami saya daripada terus dicemuh,”
“Saya tak sanggup lagi mendengar tohmahan masyarakat yang menuduh dan menghina suami sebagai dayus. Fitnah juga tidak putus-putus melanda rumah tangga kami hingga hubungan kami suami isteri tidak lagi seperti dulu. Jadi, pada masa ini perceraian adalah penyelesaian terbaik untuk kami,”

Tambah Raja Azmi lagi, akibat Fitnah dan hinaan dari pihak tertentu itu menyebabkan reputasi mereka berdua terjejas sehinggakan ahli keluarga juga turut menjadi mangsa.. Jadi mereka berdua telah bersepakat untuk bercerai cara baik dengan diwakili peguam yang sama, Roslizam Rahim.. Penceraian akan difailkan di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur hari ini.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response