INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

KAMI ADALAH "SANG ENEMY"!! - NOH HUJAN


Selepas berjaya merangkul gelaran juara 'Versus', kumpulan Hujan telah tampil dengan album ke-4 mereka berjudul "Sang Enemy".

Menurut Noh yang merupakan vokalis utama kumpulan Hujan berkata, judul album mereka "Sang Enemy" ini adalah merujuk kepada diri mereka sendiri.

"Judul 'Sang Enemy' itu sebenarnya merujuk kepada diri kami sendiri (Hujan). Kami adalah Sang Enemy kepada band-band dan mereka-mereka yang sebelum ini tidak boleh menerima kehadiran kami di dalam arus mainstream,"katanya ketika ditemui pada Listening Party album terbaru mereka di Blackbox Publika, di sini.

Jelas Noh, album terbaru mereka ini adalah jauh berbeza kerana mereka menampilkan lagu-lagu berunsur rock dan balada berbeza dengan album mereka sebelum ini yang berkonsepkan Alternative Rock.

Pada album kali ini, mereka akan berkolaborasi dengan beberapa nama besar dalam industri muzik seperti Yuna, Jerry Kamit dan Joe dari The Padangs. Hujan turut akan menampilkan kolaborasi bersama artis antarabangsa seperti DJ Souljah, DJ 1 2 dari Jepun, Wise & Tarantula serta bersama penyanyi asal lagi hits 'Lonely Soldier Boy', Andy Koyama.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response