INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

TRAIN Di KL 16 JUN INI!!


Kumpulan pop yang kini sedang popular dengan lagu hits mereka, "Hey, Soul Sister", Train bakal mengadakan konsert pertama di Malaysia pada 16 Jun akan datang bertempat di KL Live, Jalan Sultan Ismail.

Dibawakan oleh Tune Talk dan dianjurkan oleh JS Concert Productions dan Fat Boys, peminat dijanjikan satu persembahan bertenaga daripada Train yang dianggotai oleh Patrick Monahan (vokal), Jimmy Stafford (gitar) dan Scott Underwood (dram) dan dapat bertemu mereka dengan lebih dekat lagi.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Tune Talk, Jason Lo berkata, "Kami gembira dapat bekerjasama dengan kumpulan yang mendapat pencapaian menakjubkan seperti Anugerah Grammy, Anugerah Muzik Billboard dan juga Anugerah Muzik Pop ASCAP untuk kategori Lagu Tahunan Terbaik.

"Sebagai seorang pencinta muzik, kami berbangga dapat membawa Train untuk mengadakan persembahan di Malaysia," kata Lo.

Train mula diasaskan pada tahun 1994 dan muncul dengan album pertama mereka, "Train" pada tahun 1998 dengan lagu hits "Meet Virginia". Walaubagaimanapun kumpulan yang berasal dari San Francisco ini mula mencipta populariti pada tahun 2001 apabila album kedua mereka, "Drops Of Jupiter" dipasarkan sehingga berjaya memenangi dua anugerah di Grammy tahun seterusnya.

Train dilaporkan baru sahaja menghabiskan rakaman album studio keenam mereka berjudul "California 37" dengan mempromosi lagu "Drive By" sebagai single terbaru mereka.

Peminat boleh mendapatkan tiket berharga RM288 (Zon Tune Talk), RM188 (Zon Chill Out) dan RM128 (Zon Biasa) di cawangan Rock Corner, Victoria Music Centre dan The Guitar Store atau menerusi talian di laman sesawang Ticket Pro.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 comments for "TRAIN Di KL 16 JUN INI!!"