INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

UIKSS... NEELOFA NAMPAK SELUAR DALAM??


Betul ke neelofa bergambar nampak seluar dalam nih?
perghhh.net gambar neelofa+dan+comel+berbogel+nampak+seluar+dalam Komen aku tentang neelofa bergambar nampak seluar dalam
Sebenarnya sudah lama aku jadi stalker kepada artis yang makin bikin panas ini. Siapa tak kenal dengan Neelofa yang jadi heroin Azura 2012 itu kan?
Aku pelik juga sebab ramai yang kecoh mengenai artis muda yang baru nak mencipta nama ini, so sejak tu la aku jadi stalker sikit-sikit dan lama lama dah jadi bukit bilaGambar Neelofa Nampak Seluar Dalam dikecohkan lewat 2 hari lepas.
Gambar neelofa seksi nampak seluar dalam ini dirakamkan fotografi semasa sesi pengambaran dengan beberapa individu lain. Ketika itu neefola sedang pakai skirt putih dan nampak spender dengan muka tenangnya. Memang iman lelaki boleh jatuh tatkala melihat gambar ini..
perghhh.net gambar neelofa+dan+comel+nampak+seluar+dalam Komen aku tentang neelofa bergambar nampak seluar dalam
Lepas itu, aku teringat gambar neelofa bertudung. Bukan main islamik lagi kan. Tak caya boleh lihat gambar di bawah ini.
neelofa tudung Komen aku tentang neelofa bergambar nampak seluar dalam
Jadi bagi aku, kalo dah ditempah nama cantik di khalayak ramai. Rasa-rasanya kalo pakai tudung pun tetap orang ramai akan nampak cantik dan seksi..dan populariti tu tak akan jatuh. Tak perlu la dedahkan aurat sana sini sampai bawah (warna putih) tu pun dah terkantoi..kan ramai peminat dan fan neelofa ni mesti frust dan tak suka.
Sampai ada yang aku baca komen tu, orang kata, kalo tak tutup aurat ni..memang tak bau syurga langsung. Rugi je hidup dengan cantik dan kaya, tapi takdapat masuk syurga. Betul tak?
Kepada warga wanita, mungkin ada yang rasa malu dengan gambar panas neelofa skirt pendek nampak seluar dalam ni kan? Pedulikan artis neelofa yang pakai skirt ni.. diri korang tu lagi penting dari artis tak pakai seluar dalam ni?? erkk.
Rasa-rasa pe la perasaan neelofa ketika ini apabila dia melihat gambar hot ini? Gembira kot..atau takut kepada Allah.
-MediaMalaya-

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response