INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

JUSTIN BIEBER DISAMAN KERANA GURAUAN DI TWITTER!!


Penyanyi remaja terkenal, Justin Bieber bakal berdepan tindakan undang-undang gara-gara gurauan telefon yang telah dibuat melalui laman twitternya minggu lalu mengundang amarah dua orang awam yang dikatakan mempunyai nombor telefon yang hampir sama dengan apa yang dikatakan Bieber.

Menurut laporan TheSun.co.uk, Bieber dikatakan telah mengiklankan nombor telefonnya di laman Twitter dengan dua nombor terakhir tidak diletakkan. Penyanyi remaja berusia 18 tahun itu kemudiannya meminta peminat di twitter yang berjumlah 19 juta untuk menelefonnya sekarang.

Ketika berjuta-juta peminat Bieber cuba untuk meneka dua nombor terakhir dan menelefon, dua orang dari Texas, seorang wanita bernama Dilcie yang berumur 81 tahun dan lelaki bernama Kent mendakwa mereka telah dihujani ratusan panggilan dalam masa sehari daripada remaja perempuan.

Walaupun Twitter itu telah dipadam dengan cepat, namun kedua-dua pengadu itu berkata ia membantu langsung kerana mereka tetap menerima panggilan.

Peguam yang mewakili kedua pengadu itu memberitahu bahawa kesabaran kedua-dua anak guamnya kini semakin menipis selepas mereka menerima 1,000 panggilan telefon dan mereka menuntut pampasan diberikan kepada mereka disebabkan gurauan tersebut.

Pengadu turut mencadangkan agar pelantun yang terkenal dengan lagu "Baby" agar memohon maaf kepada mereka dan memberi tiket konsert, wang tunai dan juga tawaran untuk projek internet produk Kent's.
Bieber yang sememangnya terkenal dengan sikap suka bergurau, pernah muncul dalam rancangan " Punk'd " dan telah menyakinkan Taylor Swift bahawa dia secara tidak sengaja meletupkan sebuah bot yang digunakan untuk majlis perkahwinan. -YE

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response