INFO OSEMMM!!:

PERGH OSEMMM!!

OWHHH OSEMMM!!

WOW OSEMMM!!

Esma Daniel Tidak Kecewa 'Zaiton Ceritaku' Gagal


WALAUPUN menerima reaksi positif daripada pelbagai pihak, filem 'Zaiton Ceritaku' tetap gagal menarik penonton ke pawagam apabila filem ini hanya mengutip tidak sampai RM100,000 sepanjang seminggu tayangannya.

Namun, pengarah filem ini, Esma Daniel tidak berasa kecewa dengan sambutan dingin yang diterima.

"Faktanya filem arahan saya itu gagal mendapat sambutan daripada penonton dan saya tidak menyalahkan pihak panggung menarik keluar ia daripada tayangan dalam tempoh seminggu kerana ia telah termaktub dalam peraturan Syarat Wajib Tayang.

"Saya terpaksa mengakui hakikat itu kerana pada minggu pertama lagi Zaiton Ceritaku gagal mengutip angka yang memberangsangkan bagi membolehkan ia kekal untuk tayangan," ujarnya yang dipetik dari mStar Online.

Esma juga merasakan faktor kekurangan promosi menjadi punca kegagalan filem ini namun tidak menyalahkan penerbit yang telah melakukan yang terbaik bagi memastikan karya tu berjaya.

Sebelum ini, beberapa artis popular tempatan seperti Adibah Nor, Pekin Ibrahim dan Syarifah Amani telah membuat #ZaitonCeritaku di Twitter mengajak pengikut masing-masing menonton filem ini sekaligus menghayati suka-duka kehidupan anak seni bernama Zaiton Sameon ini.

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response